dinsdag 27 januari 2015

Voorjaar in huis

Ha Allemaal,

Na gisteren een regendag te hebben gehad vandaag toch weer redelijk weer! 
Dus dacht ik tijd om het voorjaar in huis te halen! 
Vanmorgen lekker op mijn gemakje naar het tuincentrum geweest en lekker aan het rondneuzen gegaan. Ook daar kan ik van genieten al die kleuren en geuren! 
En daarna lekker fröbelen! Een paar verschillende soorten bollen in een glazen pot gedaan. 


Maar ook een hyacint los in een klein potje .
Ik ben erg benieuwd hoelang ik het volhoud, want aangezien ik daar elk jaar enorme niesbuien en een loop neus van krijg! Maar ja ik te eigenwijs om ze te laten staan. Dus zodra het echt uit de hand loopt hup naar buiten met die bloemen! ;-)

 Maar terug naar mijn knutsel creaties. 
 Ook had ik een paar witte en blauwe druifjes meegenomen.
En vond het niet heel leuk om die ook in een pot/mand of iets te zetten. 
Dus heb ik om de aardekluit mos gedaan wat ik met binddraad vast heb gebonden. 
Dit op een leuke schaal gezet en ik moet zeggen dat ik het resultaat erg leuk vind!



Ook met voorjaarsbollen kan je weer eindeloos variëren!
En nu hoor ik jullie de zin al afmaken... 
 laat dat nou net wat voor jou/mij zijn!
Tja gezellig en sfeervol in huis dat is mijn motto.
En dat moet je toch echt zelf doen ;-)

Ook had ik op mijn vorig blog weer lieve reacties!
Allemaal bedankt!
Ik vind het erg leuk om te lezen!

Inmiddels zijn mijn visite kaartjes ook binnen! Dus ik kan gaan uitdelen!
Want nieuwe volgers zijn van harte welkom!
En heb je zelf een blog dan lees ik graag met je mee!


Tot de volgende keer!
Lieve voorjaarsgroetjes,
Uit een gezellig en sfeervol huisje
Daphne


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk het voorjaar in huis! Morgenochtend hoop ik weer wat in huis te halen, gezellig voor mijn verjaardag van as. donderdag! Mooie visitekaartjes, prachtige layout.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook al wat voorjaar, maar nog niet zo sfeervol als bij jouw hoor! Wat kant- en klare dingen van het tuincentrum. Ook leuk, maar niet self-made

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen